4 тенденції в сучасному навчанні
Комментарии (0)
У Лондоні відбулася найбільша в Європі ярмарка, присвячена використанню технологій в освіті, поєднана з конференціями та семінарами. Її відвідують понад 35 000 людей з понад 100 країн. У них беруть участь сотні експонентів, включаючи таких технологічних гігантів, як Google, Apple, Microsoft, Intel, Adobe або Lego. Також на ярмарці проводяться десятки конференцій, семінарів, що проводяться учасниками з усього світу.
В Україні зараз активно реформується освіта, тож результати таких заходів будуть цікаві всім вчителям. Ми використовуємо різні методи, і класичні, такі як стенд нова українська школа, так і модерні. А як же з цим за кордоном?
ТРЕНД 1: Адаптивне навчання
"Як ви думаєте, ми всі вчимося однаково?", - запитує Іван Острович з французького стартапу Domoscio (компанії, що займається використанням Big Data в процесі навчання).
Очевидно, що ні. Кожен з нас - абсолютно інша людина. Адаптивне навчання - це не що інше, як персоналізація навчання та орієнтація на потреби та можливості окремих учнів. Цей акцент робиться на адаптації змісту до рівня розуміння окремих учасників навчального процесу, на дослідженні та перевірці того, як окремі люди на уроці мають справу з певною частиною матеріалу на кожному кроці. Не лише під час семінарів, присвячених розвитку індивідуальних талантів учнів із використанням нових технологій.
Ця тенденція також була чітко помітна в таких розробках як Google for Education, Microsoft in Education або Apple Classroom, які дозволяють вчителям не тільки відстежувати результат всього класу, але й окремих людей. Крім того, технологія дає вчителям можливість індивідуально ділитися матеріалами з конкретними учнями, допомагаючи молодим людям навчатися зручним для них способом у проміжок часу, який їм підходить.
ТРЕНД 2: Соціальне навчання
Соціальні мережі змінюють спосіб поширення інформації. Сьогодні вони також важливі для обміну думками, ідеями чи отримання знань від людей, яких ми ніколи не зустрічали. Соціальні мережі пропонують майже необмежені можливості прямого спілкування в режимі реального часу. І справа не лише в тому, що багато молодих людей більше не використовують електронну пошту, а натомість проводять час у спілкуванні в соціальних мережах. Також найбільші технологічні компанії на ринку створюють власні мережі освітян, шкіл та вчителів, що дозволяють обмінятися досвідом, найкращими практиками та ідеями.
ТРЕНД 3: Гейміфігація
Це одне з понять, яке втратило силу через зловживання. Але виступ Лаурі Ярвілехто з фінської компанії Lightneer може ефективно змінити підхід до того, як ми сприймаємо гейміфікацію.
Цілком очевидно, що наші освітні системи не готові впоратися з викликами, які ставить світ, що змінюється все швидше. Мета гейміфікації, як її розуміє Лаурі Ярвілехто, є доступною і привабливою для всіх. Кожен гравець знає, що насправді хороша гра - це захоплюючий та інформативний досвід.
Для Lightneer навчальні ігри повинні бути настільки ж привабливими, як і ті, що знаходяться у топі продажу. І найголовніше, що гейміфікація може бути використана практично в будь-якому предметі, у навчанні фізики, математики чи історії. Але Ярвілехто підкреслила, що важливо пам’ятати, що жодна гра, навіть найкраще підготовлена, не заразить учнів пристрастю до навчання, подібно до відданого вчителя, який любить свою роботу.
ТРЕНД 4: Мікронавчання
Про цю тенденцію ніхто не говорив прямо, але це було видно на кожному стенді. Мікронавчання полягає у наданні вмісту учням у невеликих, конкретних "дозах".
В Україні зараз активно реформується освіта, тож результати таких заходів будуть цікаві всім вчителям. Ми використовуємо різні методи, і класичні, такі як стенд нова українська школа, так і модерні. А як же з цим за кордоном?
ТРЕНД 1: Адаптивне навчання
"Як ви думаєте, ми всі вчимося однаково?", - запитує Іван Острович з французького стартапу Domoscio (компанії, що займається використанням Big Data в процесі навчання).
Очевидно, що ні. Кожен з нас - абсолютно інша людина. Адаптивне навчання - це не що інше, як персоналізація навчання та орієнтація на потреби та можливості окремих учнів. Цей акцент робиться на адаптації змісту до рівня розуміння окремих учасників навчального процесу, на дослідженні та перевірці того, як окремі люди на уроці мають справу з певною частиною матеріалу на кожному кроці. Не лише під час семінарів, присвячених розвитку індивідуальних талантів учнів із використанням нових технологій.
Ця тенденція також була чітко помітна в таких розробках як Google for Education, Microsoft in Education або Apple Classroom, які дозволяють вчителям не тільки відстежувати результат всього класу, але й окремих людей. Крім того, технологія дає вчителям можливість індивідуально ділитися матеріалами з конкретними учнями, допомагаючи молодим людям навчатися зручним для них способом у проміжок часу, який їм підходить.
ТРЕНД 2: Соціальне навчання
Соціальні мережі змінюють спосіб поширення інформації. Сьогодні вони також важливі для обміну думками, ідеями чи отримання знань від людей, яких ми ніколи не зустрічали. Соціальні мережі пропонують майже необмежені можливості прямого спілкування в режимі реального часу. І справа не лише в тому, що багато молодих людей більше не використовують електронну пошту, а натомість проводять час у спілкуванні в соціальних мережах. Також найбільші технологічні компанії на ринку створюють власні мережі освітян, шкіл та вчителів, що дозволяють обмінятися досвідом, найкращими практиками та ідеями.
ТРЕНД 3: Гейміфігація
Це одне з понять, яке втратило силу через зловживання. Але виступ Лаурі Ярвілехто з фінської компанії Lightneer може ефективно змінити підхід до того, як ми сприймаємо гейміфікацію.
Цілком очевидно, що наші освітні системи не готові впоратися з викликами, які ставить світ, що змінюється все швидше. Мета гейміфікації, як її розуміє Лаурі Ярвілехто, є доступною і привабливою для всіх. Кожен гравець знає, що насправді хороша гра - це захоплюючий та інформативний досвід.
Для Lightneer навчальні ігри повинні бути настільки ж привабливими, як і ті, що знаходяться у топі продажу. І найголовніше, що гейміфікація може бути використана практично в будь-якому предметі, у навчанні фізики, математики чи історії. Але Ярвілехто підкреслила, що важливо пам’ятати, що жодна гра, навіть найкраще підготовлена, не заразить учнів пристрастю до навчання, подібно до відданого вчителя, який любить свою роботу.
ТРЕНД 4: Мікронавчання
Про цю тенденцію ніхто не говорив прямо, але це було видно на кожному стенді. Мікронавчання полягає у наданні вмісту учням у невеликих, конкретних "дозах".
Читайте также
Новости партнеров
Новини НААН: Як в Асканія-Нова виводять нові породи овець
Новости партнеров
Новини НААН: В Інституті луб’яних культур розказали про проблеми та перспективи розвитку галузі, а також з чим краще їсти конопляне насіння.
Экономика / Технологии
Новини НААН: Всеукраїнський День поля 2019
Экономика
В НААН розказали про нові сорти ягід
Новости партнеров
Ярослав Гадзало на AGRO-2019 розказав про здобутки та досягнення Національної академії аграрних наук
Новости партнеров
Ярослав Гадзало: Ізраїльський досвід ведення сільського господарства — приклад симбіозу науки і виробництва
Новости партнеров
Ярослав Гадзало: про 100-річчя НААН, перспективи, здобутки та міжнародне співробітництво Академії
Политика / Экономика
Ігор Лисов: енергоефективність – крок у майбутнє